لیسا

گنجشگک من

1392/10/15 9:41
نویسنده : لیسا
364 بازدید
اشتراک گذاری

سر ظهره گنجشگک من...

آفتاب تو آسمون آینه می کاره

من کجا........... توکجا........

آروم بیا همسایه پشت در گوش وایساده

گنجشگک من می دونم هر وقت بیادت می افتم  کله پا  می شی از ذوق!

کوچولوی خوش آب و رنگ من

 تو تو این باد خزون

 توی این ارامش قبل از طیفون

جیک جیک مستونت چیه

ناوک و مزقونت چیه؟

تو چرا هلهله گرگا رو از بر می خونی؟

تو از این ولوله سیاه ابرا چی می دونی؟

گنجشگک من

توی این دشت حروم زاده ناامن و بلا

نکنه دیبه بیاد بترسی و بلرزی از هول چشمای مست اون گربه سیاه تو حوض حیاط بلغزی!

من آخه با تو هزار کار دارم ، توی جیبم برای تو هزار هزار نار دارم.

دل من شیشه ایه  برای تو یه قلب صدف وار دارم.

من تو رو دوست دارمت. روی چشام می ذارمت.

گنجشگک من این حرفا برات زوده هنوز

تو پاهات نحیفه و از دهنت بوی شیر می یاد

تو هنوز صدات مث قاصدکاست.

تو نمی دونی ولی وقتی میشینی کنار دل من

بوی معصومیت از مستی خنده هات می یاد

جیر جیرک شعر تو رو مدام از چشمای خیس من می خواد.

گنجشگک من،  آروم و بی دغدغه تو دستای من بخواب که شب  از راه اومده لحاف پرستاره هم  برای خوابوندن تو  با خودش آورده...

 

 

 

 

لیسا ١٢/٥/٩٢

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمدطاها
12 مرداد 92 14:33
-- سلام ميشه تو جشنواره تابستانی ني ني وبلاگ به پسر من (محمدطاها) راي بدين: مهلت فقط تا عید سعید فطر میباشد.. به دوستاتون هم اطلاع دهيد فقط با يک پيامک خوشحالش کنيد؛ فقط کافیه کدعکس یعنی عدد 827 را به شماره 20008080200 پيامک کنيد اينم عکسشه که تو وبلاگشه به آدرس زیر: http://bia2.niniweblog.com/ یه سری بزنید... هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم...تا پایان ماه مبارک رمضان فرصت باقیست... باتشکر .::مامان محمدطاها::. --
لیسا
15 دی 92 9:38
وای عزیزم باشه حتما ... ایشالا خدا فرزند دلبندتو برات نگه داره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به لیسا می باشد